Marcel Raczek

Marcel Raczek
Master Mix music Raczek Studio

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

czwartek, 20 stycznia 2011

Pogoń: Marcin Wachowicz jest zniesmaczony - 20 stycznia 2011

Marcin Wachowicz trenował z pierwszym zespołem i wszystko wskazywało na to, że podpisze kontrakt z Pogonią Szczecin. Jego sytuacja diametralnie się zmieniła.Pogoń: Marcin Wachowicz jest zniesmaczony - 20 stycznia 2011:
"Pogoń: Marcin Wachowicz jest zniesmaczony"
Jeszcze tydzień temu wydawało się, że tylko badania lekarskie stoją na przeszkodzie ku temu, by Marcin Wachowicz podpisał z Pogonią Szczecin kontrakt. Sam zawodnik był również już tego niemal pewien.
Marcin Wachowicz trenował z pierwszym zespołem i wszystko wskazywało na to, że podpisze kontrakt z Pogonią Szczecin. Jego sytuacja diametralnie się zmieniła.
Po weekendowych badaniach okazało się jednak, że wychowanek Piasta Choszczno nie zagra wiosną w Szczecinie.
- Według mnie te testy medyczne wypadły bardzo dobrze, zwłaszcza, że ja nigdy nie miałem jakiś większych urazów - mówi Wachowicz. - Komuś jednak coś się u mnie nie spodobało. Mój temat przejścia do Pogoni upadł zupełnie. Dowiedziałem się o tym wracając z Gliwic, gdzie miałem badania. Nie kontaktowałem się bezpośrednio z trenerem Arturem Płatkiem, ale przez mojego menadżera dano mi wyraźnie do zrozumienia, że w Pogoni nie zagram. 
Wachowicz występował wcześniej na pozycji napastnika m.in. w Polonii Warszawa, Lechu Poznań, czy Arce Gdynia. Ostatnio był atakującym Ruchu Radzionków. Nie ukrywa, że chętnie wróciłby jeszcze do wielkiej piłki.
- Powiem panu, że jestem trochę tym wszystkim zniesmaczony - dodaje Wachowicz. - Nie mam pretensji do nikogo w Pogoni, ale jednak chciałbym pograć jeszcze dla jakiegoś wielkiego klubu i sądzę, że jestem w stanie. Tyle tylko, że teraz trochę mi się już wszystkiego odechciało. Nie tak to miało wyglądać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentować może każdy ID pozostaje tylko dla wiedzy Google Co.

Archiwum bloga

Dodaj artykuł

Popularne posty