Marcel Raczek

Marcel Raczek
Master Mix music Raczek Studio

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

piątek, 28 stycznia 2011

Świrus


Autor: Irasiad

Jakie miasto, taki Świrus…


Autor: lol

pittbull … określenie „pokemon” … to było mocne … chyba za mocne ;)


Autor: CZERWONY

A kto kiedyś bodajże Calibrą wjechał w witrynę sklepu chemicznego koło parku? Świrus, może ktoś pamięta to :D a z tego co wiem to tyle co on ma forsy to po zapłaceniu mandatu nawet nie odczuwa żadnej straty.

Autor: pittbull

Ten cały ‘świrus’ czy jak tam na niego gadają ‘pokemon’ bodajże jeździ jeepem buraczkowym oplem, wariat drogowy co parę miesięcy doszkala się na kursach aby zbijać sobie punkty karne, a mandatów w życiu dostał więcej niż ma włosów na głowie.

Autor: kaktus

ja jechałam niedawno na sargardzkiej i widze pieszych na przejści u to sie zatrzymałam a z tyłu pan dzipem mnie cyk i do przodu , wyprzedził i mało co po nich nie przejechał a córka mi mówi ,że to swirus ,że on tak zawszwe przegina może na niego by tak się przyczaili ta C5

2 komentarze:

  1. chore mózgi weźcie jajka i na rynek plotkary

    OdpowiedzUsuń
  2. pittbull ty pajacu na gumce sam jesteś pokemonem przedstaw się ładnie i wtedy powiedz co myślisz

    OdpowiedzUsuń

Komentować może każdy ID pozostaje tylko dla wiedzy Google Co.

Archiwum bloga

Dodaj artykuł

Popularne posty